№ п/п | Назва заходу | Цільова аудиторія | Термін виконання | Відповідальний |
Інформаційно-профілактичні заходи |
1 | Обговорення питання протидії булінгу на загальношкільних батьківських зборах | Батьки здобувачів освіти | Вересень | Директор |
2 | Засідання методичного об’єднання класних керівників на тему «Протидія булінгу в учнівському колективі » | Методична кабінет | Жовтень | Заступник директора з НВР Безручко Н.Ф. |
3 | Розробка пам’ятки «Маркери булінгу» | Педагогічний колектив | Жовтень | Заступник директора з НВР Безручко Н.Ф. |
4 | Складання порад «Як допомогти дітям упоратися з булінгом» | 1 – 11 | Упродовж року | Практичний психолог Нікітюк В.В. |
5 | Контроль стану попередження випадків булінгу | Нарада при директорі | Квітень | Директор |
6 | Круглий стіл для педагогічного колективу «Безпечна школа. Маски булінгу» | Педагогічний колектив | Березень | Практичний психолог Нікітюк В.В. |
7 | Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню | Педагогічний колектив | Упродовж року | Заступник директора з НВР Безручко Н.Ф. |
Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти |
1 | Проведення ранкових зустрічей з метою формування навичок дружніх стосунків | 1-4 | Упродовж року | Класні керівники |
2 | Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, тренінгових занять | 1-11 | Упродовж року | Класні керівники |
3 | Робота відеозалу . Перегляд кінострічок відповідної спрямованості | 5 – 11 | Упродовж року | Учителі інформатики |
4 | Засідання дискусійного клубу старшокласників «Як довіряти й бути вдячним» | 9-11 | Січень | Педагог-організатор Навроцька Л.І. |
5 | Відпрацювання теми особистої гідності в ході вивчення літературних творі, на уроках історії | 1-11 | Упродовж року | Класоводи, учителі літератури, історії |
6 | Проведення заходів в рамках Всеукраїнського тижня права «Стоп булінгу» | 1-11 | 10-14 грудня | Класні керівники, учителі правознавства, практичний психолог школи |
7 | Проведення заходів в рамках тематичного тижня «Тиждень дитячих мрій та добрих справ» | 1-11 | 17-21 грудня | Класні керівники, учителі-предметники |
Психологічний супровід |
Діагностичний етап |
1 | – Спостереження за міжособистісною поведінкою здобувачів освіти; – опитування (анкетування) учасників освітнього процесу; - діагностика мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів; –дослідження наявності референтних груп та відторгнених в колективах; | Усі категорії учасників освітнього процесу | Упродовж року (За потребою) | Класні керівники, соціальний педагог Безручко Н.Ф. |
2 | Створення бази інструментарію для діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах | | Вересень | Практичний психолог Нікітюк В.В. |
3 | Діагностика стану психологічного клімату класу | 1-11 | Упродовж року | Практичний психолог Нікітюк В.В. |
4 | Спостереження під час навчального процесу, позаурочний час | 1-11 | Упродовж року | Практичний психолог Нікітюк В.В. |
5 | Консультаційна робота з учасниками освітнього процесу | 1-11 | Упродовж року | Практичний психолог Нікітюк В.В. |
Робота з батьками |
1 | Тематичні батьківські збори «Протидія цькуванню в учнівському колективі» | 1-11 | Упродовж року | Класні керівники |
2 | Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини | 1-11 | Упродовж року | Практичний психолог Нікітюк В.В. |
Коментарi